שקיות ניילון גופיה

שקיות ניילון גופיה | שקיות גופיה

שקית ניילון גופיה כשמה כן היא, במבט מהצד נראית כמו גופיה,

כאשר שתי הידיות הן חלק מהשקית ובולטות כלפי מעלה בצורת גופיה.

שקיות גופיה נפוצות במיוחד בעסקים כמו חנויות קניונים ומסעדות לשימוש יום יומי.


גלריית תמונות בהמשך העמוד - לחץ למעבר מהיר

שקית גופיה

יעילות בשקית

הידעתם? שקיות ניילון גופיה מתכלות מתאימות לשימוש רב פעמי, מתפרקות בתוך שלוש שנים ואינן פוגעות בסביבה 


בלתי אפשרי להכחיש, כי שקיות ניילון גופיה הן אפשרות האריזה הפונקציונלית והנוחה ביותר עבור בתי עסק וצרכנים. החל בקניות, דרך קמעונאות וכלה בשילוח חבילות, שקיות ניילון נמצאות בשימוש ברחבי העולם כולו בקנה מידה גדול. כמעט 500 מיליארד שקיות ניילון משמשות על בסיס שנתי, ורובן משמשות למטרות קניות.


יש מי שטוענים כי שקיות גופיה מהוות איום סביבתי, אך האיום הגדול יותר נובע מכך שהצרכנים אינם אחראים חברתית מספיק כדי להשליך את הפסולת שלהם בצורה נכונה. כשזה מגיע למה שמכונה כיום, שקיות לשימוש חד פעמי, רבים בוחרים להשתמש בשקיות שקיבלו בחנויות כאשר בצעו קניות. רבים בוחרים להשתמש בשקיות כאלה למטרות שונות ברחבי הבית. לכן, שקית ניילון גופיה רחוקה מלשמש באופן חד פעמי. למרבית האנשים כיום יש בבתים קופסא או מקום לאחסון של שקיות רב פעמיות, בין אם במזווה או באחד הארונות.


כמו כן, אל יעילותן של שקיות גופיה, ניתן להעלות טענה משמעותית יותר באשר לסחורה או לפריטים שאנו קונים ברשתות שיווק המזון המקומיות. הפריטים האלה מכילים פי מאה יותר פלסטיק באריזה שלהם לעומת שקית הניילון הדקה היחידה בה אנחנו משתמשים כדי לשאת את הפריטים האלה הביתה. את שקיות הניילון ניתן להשליך לפח האריזות, הפח הכתום, והן תועברנה למחזור או למטמנות מתאימות. בכך, ניתן גם למנוע פגיעה בסביבה.


יש לציין, ששקיות ניילון גופיה מתכלות, כלומר ניתן לפרק אותן בפרק זמן סביר לאחר השלכתן לפסולת. הם מתפרקות בתוך שלוש שנים. שקיות מתכלות מתפרקות על ידי חיידקים או אורגניזמים חיים אחרים, ולא משאירות זכר. לכן, הן בטוחות לסביבה.


אולי תתעניינו גם ב: שקיות ניילון דאפי

Share by: