שקיות ניילון דליה

שקיות ניילון דליה | שקיות נשיאה מניילון

בשקית דליה הידית נמצאת בחלק העליון של השקית בצורה של פתח בשקית עצמה לאחיזה נוחה.
שקיות ניילון ניילון דליה ידועות גם בשם שקיות נשיאה. בין אם זה שקיות נשיאה מנייר או שקיות נשיאה מניילון.

יש אפשרות בשקית דליה לחיזוק פנימי בלתי נראה מבחוץ לצורך עמידות טובה וארוכה יותר.


גלריית תמונות בהמשך העמוד - לחץ למעבר מהיר

גלו את השקית מחדש

שקיות ניילון דליה ניתנות לשימוש חוזר למגוון מטרות, כאשר אנשים רבים משתמשים בהן כדי להשליך אשפה לפח או כדי לארוז ולאחסן פריטים בבית, ויש עוד 


קל להתעלם מהיתרונות של שקיות ניילון דליה בגלל שאנשים חושבים שהן אינן ידידותיות לסביבה. למרות שיכול להיות שיש להן חסרונות אקולוגיים, שקיות ניילון יכולות להביא הרבה תועלת לקמעונאים, ללקוחות הסופיים, הלא הם הצרכנים, ואפילו לסביבה. במשך חמישים השנה האחרונות, קמעונאים העדיפו לבחור לספק ללקוחות שלהם שקיות ניילון לקניות כל עוד הן היו זמינות להם. יש להעדפה שלהם כמה סיבות, והעיקריות הן שהשקיות חסכוניות, קלות לשימוש ונוחות לאחסון.


העובדה שהתמחור של שקיות ניילון אלו הוא בתפזורת הופכת את השקיות לזמינות לרכישה בצורה כזו במחיר של אגורות בודדות לכל חתיכה. לעומת זאת, המחירים של שקיות נייר גבוה פי יותר מעשרים לכל חתיכה. שקיות בד לשימוש חוזר, שצוברות פופולריות ככל שהמודעות לסביבה עולה וככלה שמצב האקלים בעולם הופך לדאגה של אנשים רבים יותר, יכולות לעלות כמה דולרים כל אחת. זו הסיבה לכך שקמעונאים יכולים להרוויח מבחירה בשקיות ניילון, בעיקר אם הם קונים כמות גדולה. 


באופן נוח למדי, בדיוק כמו שקמעונאים גילו ששקיות ניילון דליה הן אפשרות טובה יותר משקיות נייר, גם הצרכנים גילו את אותו דבר. המספרים מדברים בעד עצמם. הצרכנים מעדיפים שקיות ניילון. ההעדפה הזו משתנה משנה לשנה, גם בגלל החששות הסביבתיים והשימוש המוגבר בשקיות בד רב פעמיות. למרות זאת, שקיות קניות מניילון עדיין מציעות שלושה יתרונות מרכזיים לכל צרכן באשר הוא. השקיות האלה עמידות יותר משקיות נייר. הן לא נקרעות בקלות ושימושיות יותר במזג אוויר גשום. 


אולי תתעניינו גם ב: שקיות ניילון גופיה

Share by: